Ahhhhhhhhhhhhhhh!

152292-17

Nej! Mit prov gick åt pipan! Jag som tyckte det gick så bra men så får jag bara 34 poäng! Det suger! Dessutom så kopierade Dennis ett av mina svar >=( så han fick poäng på min bekostnad. Imorgon är det skolavslutning & det ska bli så skönt att få lov! Men efter skolan ska vi hem till Anna för vår årliga julklappsöppning. Vi har köpt julklappar till alla i vår lilla grupp & så sitter vi hemma hos Anna & öppnar dem efter att ha ätit lite mat tillsammans. Det är skittrevligt. :) Jag vill bara sova på lovet men jag måste ju gå upp någon gång för att inte rulla fram då det är slut, det är nog inte så nyttigt. åhhh, jag kom precis på att skriva om hur snäll vår Hemkunskapslärare var idag! Dem som har sv & eng som språkval hade håltimme lektionen innan hemkunskapen & eftersom det var så få som var där så fick vi gå också! Alltså slutade vi TVÅ TIMMAR tidigare! Jag är ingen superskrivare som ni ser eftersom jag låter bilder ta upp hela inlägget men om jag har tid kanske jag skriver en lite novell som kompencering.

PS. Jag kan inte stava så bra heller som ni har märkt.

Kommentarer
Postat av: jojo

haha, där e bilden du ritade av :D Ska bli kul med julklappsöppning idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback