Blää med snö!

152292-16 Hello everybody! Jag har haft det roligt idag (bortsett från att mina armar värker efter cirkelträningen). Matte lektionen va skoj för vi övade på en helt ny sak & dessutom så fanns det många att snacka med. Håkan lekte att min näsa var en plattform för rymdskepp (miniräknare) & det var så roligt när han sa på skoj att han älskade Tobbe & Tobbe nästan kröp ur skinnet av förskräckelse. Jag höll på att garva ihjäl mig! Sedan efter skola skulle jag till stallet & slita. Det skulle ha kommit en veterinär för att ge Valsen en spruta men det hade varit en försening på grund av en trafikolycka i snön. Så det slutade med att jag var tvungen att gå då hon var två timmar försenad. Men nu är jag hemma & sitter framför datorn med en bra anime (Ouran High School Host Club) & skriver i värmen (det är kallt ute, visste ni det?)

På femte dagen från nu är det JULAFTON (och jag ska vara i stallet klockan 8 morgonen efter *suck*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback