Cirkelträning! Jayyyyy!

Cirkelträning! Jayyyyy!

Är det bara jag eller blir man mindre deprimerad av regn än snö? Jag tycker det är skönt med regn. Men jaja till saken. Måndagar suger alltid, det går inte att komma undan men dagen sög faktiskt inte så mycket. På No fick vi tillbaka våra biologi prov och jag fick ett skinande VG+! Jag älskar NO! Och sedan på musiken var det jättemysigt, vi sjöng julsånger så som Deck The Halls mm. det var skit roligt, jag är verkligen i julkänslan idag! Sedan skulle jag då ha en redovisning på Sv om för författare (jag hade Amelia Atwater-Rhodes, big chock) om det går ju inte riktigt så bra framför allt så har jag lite scen skräck men jag lyckades i allafall skämta till det lite (framför allt  för att jag välte ut en hel bytta med lim då jag skulle dra upp nån sak. Men förutom att mina knän skakade så var allt bra. :) Sedan på gymnastiken så hade vi cirkelträning vilken jag älskar. Vi hade Trampa matta, sittupps, armhävningar, rockringar, hopprep, plankan mm. min kropp var lite skakis efteråt men jag älskar att träna! Jag brukar göra ca 20 armhävningar, 50 sittupps och två min plankan varje dag! Det är så skönt!  

6 dagar kvar till  ni vet vad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback