Här är dem!

Här är dem!

Här är min lista på alla mangas & animes jag har sett!
*Dragonball -manga
*Kyou kara maou -anime
*Inuyasha -anime & manga
*Naruto - anime & manga
*DNAngel -anime & manga
*Kill me Kiss me (K2)- manga
*Power -manga
*Air Gear - manga
*Kagetora -manga
*The devil Ororon -manga
*Ranma -manga
*Chobits -manga
*Hack -manga
*Negima - anime & manga
*Shaman king - anime & manga
*Fullmetal Alchemist (FMA) - anime
*Evanglion -manga
*Ouran High School Host Club -anime
*Gravitation -anime
*Fruit basket -anime
*Loveless - anime
*Sukisyo -anime
*Prince of tennis -anime
*Bleach -anime
*Sandland - manga
*Utawarerumono -anime

Jag tror det här är alla men jag återkommer om jag kommer på fler! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback