I love christmas!

I love christmas! Now I have new shirts and pensils! Jag var i Kista på julklappsjakt & hittade världens finaste tröja med en stor döskalle! Den var bara för fin & dessutom fanns det pennor för skitlåga priser så jag köpte både vanliga med olika hårdhet & tjocklek (H1,H2, B4,B5 mm,) & kolpennor! dem e bara för fina! Jag var tvungen att slita mig från min nya uppsättning av tecknar artiklar för att skriva in det här! Visst är min bild fin? Den föreställer Hikaru & Kauro. Det är svårt att skilja dem åt & att säja vem som är vem. Men som jag tror är det Hikaru vänster & Kauro höger, dem har lite olika personlighet. Kauro är lite snällare. Men det märks nästan bara då dem inte är tillsammans. Dem är så söta eftersom dem har ett så otroligt starkt syskonband. De är med i serien Ouran High School Host Club (vilket jag rekomenderar endast till tjejer på grund av att den är otroligt larvig med blommor & allt :P)

Kommentarer
Postat av: jojo

Smart att köpa julklappar till sig själv :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback