Jobbigt!

Jobbigt!

Atchoooo! Jag är så jäkla förkyld att det är ett helvette åt det. +att jag hade gått med på att spela tennis idag med min brorsa & efter bara 20 minuter var min kropp så slut att den började skaka. Dessutom är allt jag gör att nysa & hosta (kan inte sova). Men jag fick öva lite på min serve & det är inte så lätt som det ser ut. Jag missade bollen några gånger & fick den rakt ner i huvudet en gång. Men det är endå roligt.

Gissa vad jag har gjort med en ful sminkväska som jag fick i julklapp! Jag tömde den på sminket & fyllde den med pennor, bläck, raster, bläckpatroner mm. Den blev mycket bättre tycker jag. Åh jag har fick boken Eragon & Den Äldste i julklapp & nu kan jag inte få nog av dem. Jag läste typ 140 sidor på en dag, men jag kan inte läsa nu för mina ögon är så trötta att dem tåras bara jag fokuserar dem lite. Jag rekomenderar verkligen att ni läser dem. Christoper skriver helt otroligt. Det märks inte ett dyft att han bara är 15!. Det är hur mycket miljöbeskrivningar som hellst & han får allt att flyta ihop så bra att det känns som om man står bredvid dem! Men namnen är lite svåra för mig att memorisera om jag inte ser dem, men jag suger verkligen på namn så det kan man skylla på mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback