Lonely

Lonely

                                                                                                                                                                   Dear Blogg,
Do everyone know what a "emo" is? De flesta gör nog det, men för er som inte gör det ska jag förklara, det är en person som liksom har tröttnat lite på livet (självmordsbenägen) och har en sådan inre smärta att dem försöker få ut det i blod genom handlederna (eller andra delar av kroppen om armen inte räcker till) jag vill bara ta upp det här ämnet för att erkänna att jag förstår lite av den smärtan dem har i sig, men jag tycker att det är fegt att ta ut det i sår och självmord. Det bevisar bara att du inte är stark nog att leva vidare och om det är så att du är feg så kan det vara bra att hitta något/någon som gör dig glad. Jag har mina hästar, papper och pennor, mina kaniner, mina vänner (som alltid finns där för mig) och min familj även om den nu är splittrad. Men även om jag har mina anledningar att leva så är det såklart svårt (det är därför det är fegt med själmord). Det dyker hela tiden upp små sprickor i ditt skal som får dig att önska att allt bara kunde sluta. Musik brukar fungera på mig när jag är deppig, samtidigt talar jag om mina känslor i mina bilder. Jag är inte en så öppen person så det går inte  att gå till en psykolog eller prata med mina föräldrar.
Mina favvo band är:
*Bullet For My Valentine
*Stone Sour
*Three Days Grace
*Evanescence
*Within Temtation
*Linkin Park
*Diecast
*Slipknot mm.

Som ni märker är jag galen i lite hårdare musik (jag kanske tar ut mina känslor i musik och låter dem skrika åt mig) Om ni undrar vilka band det här är så har jag skapat lite länkar så att ni kan lyssna på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback