Mina små egenheter

Mina små egenheter
Längd: 1.67
Vikt: Jissa det du :P
Favoritkändis: Hum...Amelia Atwater-Rhodes? (författare)
Skostorlek: 39-40 (ganska normalt eller?)
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Gråblå, tror jag. Har lite grönt i det ena 
Favoritfilm: She´s The Man :)

Favoritskor: Mina slitna gympadojor
Drömjobb: Känd manga tecknare ;3
Favoritbutik: Alla bokhandlar och tecknar butiker + hästbutiker
Favoritbutik/utomlands: vilka finns det? :/
Favoritdryck: Coca cola!
Hur mycket lägger du i månaden på kläder: Typ inget, allt går åt till manga
Hur många skor har du: Låt se... 5, 6 stycken tror jag
Favoritdesigner: Jaa du...?
TV-program: Ugly Betty
Fulaste plagget i din garderob: Ett par rosa strumpor =/ (OBS!:HATAR ROSA!)
Klänning eller kjol: Klännig
Favorittidning: Shonen Jump & Manga Mania
Länder du varit i: Finland, Spanien, Kanarieöarna, Cypern & (räknas en ö som tillhör England?)
Husdjur: Två kaniner
Drömbil: En bra miljöbil? HeHe! =)
senaste filmen jag såg: She´s The man
Dit vill jag åka: London, England

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback