Tänk dig att Itachi är min pappa & att det står "Love Sandy"

Tänk dig att Itachi är min pappa & att det står "Love Sandy"tänk "Merry Chritmas" istället för Happy Birthday.

Jag hatar min farsa! Det var meningen att vi skulle fira jul med hans sida av släckten i år, men som vanligt måste han alltid förstöra allt. Det första han gjorde var att börja tala skit som fick mig att börja skrika på honom. Sedan var han tvungen att stanna hemma för att hämta upp julklapparna & det var då min vrede förvandlades till ledsamhet. Jag bölade typ tyst ända tills han kom tillbaka. Och mest tycker jag synd om min brorsa som helt oskyldigt satt i baksätet & var tvungen att lyssna på när vi två skrek luven av varandra. Jag & min pappa har aldrig kommit överens mest för att vi kanske är lika (mot min vilja) & min brorsa är lik min mamma. Alltid snäll & säjer aldrig ifrån, vilket är motsattsen av mig. Han pratar visserligen non stop men det kan man oftast stå ut med. Dessutom, gissa vad jag fick för något av pappa i julklapp. Pepparspray & en sorts nyckelring som låter som tusan om man trycker på en knapp. Snacka om paranoid!


P.s. Ni som talar om detta i skolan får stryk. Ok? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback