Tänk om...

Tänk om...

Tänk om du hade en extra kopia av dig själv. Då skulle man aldrig behöva vara ensam men man skulle nog aldrig bli riktigt sed heller. Eftersom den andra skulle vara precis som du skulle folk inte behöva dig utan nöja sig lika bra den andra. Det kanske blir så utan en tvilling också, man försvinner för att du inte är tillräcklig. I vilket fall som hellst slutar man upp ensam. Men man blir ändå inte ledsen utan man går vidare dag efter dag utan att känna något eftersom man har stängt ute sina känslor för att slippa ensamheten. Jag pratar i cirklar eller hur? Det är ungefär så här jag brukar tänka & känna. Folk tar förgivet att jag är glad & lycklig eftersom det är den masken man sätter på sig utan att tänka.  Jag ser ut att vara nån som inte bekymrar mig så mycket (eller tänker) men egentligen så är mitt huvud så fullt med tankar att det inte finns plats för tex ryska revulutionen. Ingen ser vad som finns under ytan eftersom det är igenkorkat & syns bara när man är ensam & tänker djupt. Jag vill färga mitt hår svart för det är en så bra färg att utrycka sina känslor i. Det svarta fångar upp allt ljus och släpper ut inget men jag gillar inte vitt så mycket. Det ska symboliserar oskuldsfullhet och ibland glädje men för mig är det en symbol för ensamhet, död & ett skal som inte släpper in något utan bara skickar iväg allt igen. Det märks att jag är en NO nörd va?

Imorgon är det julaftron. Yey (irronisk)  

Kommentarer
Postat av: jojo

Du vet att jag alltid finns där då du behöver mig, både i bra och dåliga stunde älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback