Avoid

teddy
En nalle kan vara bra till mycket =P

Världens tråkigaste dag. Halva var bara syslöjd & den andra halvan var det var tråkig & omöjlig matte, den andra lektionen var SO som gör att jag bara vill döda idioterna som kom på de där dumma systemen & att dem ser ner på kvinnor. Har dem inte tänkt på att utan kvinnor så blir det inga fler människor? Men dem är vell för dumma för att komma på det.
Bara så ni i skolan vet, jag märker om ni undviker mig. Gör det ordentligt i såna fall. Annars så blir man bara ledsnare.Ni vet hur ögonen är själens spegel, samma känsla får man av en persons utstrålning (auran om man vill). Man kan liksom känna hur personen är genom att bara stå bredvid honom/henne.

*Hur rent är det att dricka döingar? Tänk på de hinduer (elr om det e så dem heter)!

Kommentarer
Postat av: Jojo

hahahaha, önskas en döinglemonad kanske? XD Snacka om att man kan vara olika :P

Nallen ser förresten väldigt elak ut...ingen nalle jag skulle vilja möta en mörk natt XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback