Back in Black

Gillar dem inte
Jag har kommit på ett svar till mina problem när det gäller killar. Jag kan endra bli lespisk eller gå i celibat. Det måste vara en förbannelse över mig som gör att jag varken har tur i spel eller kärlek. Den jag gillar kommer aldrig att gilla mig, så är det bara. Men jag vägrar bli heldeppig gå grund av en snubbe! dessutom så gämmer jag att jag gillar nån ganska bra, eller ialla fall de senaste två åren. Men jag är trött på det. Vår klass splittras om typ två månader & efter det kommer jag kanske aldrig se honom igen. Men som vanligt är jag för feg för att lägga korten på bordet.
 
+ Jojo & Jojjo! Ni får lära er att acceptera ett svar. Om jag känner för att sitta hemma & muttra istället för att spela fotboll så gör jag de! Jag tänker inte göra nått bara för att ni blir sura om jag inte gör det. Jag faller inte för grupptryck så lätt. Jojo, du får sluta skrika på mig för att jag inte gör som du säger, jag är inte nån liten hund som lyder minsta vink!

Kommentarer
Postat av: sara

hmf ''faller inte för grupptryck'' shore...
förresten spelade vi inte fotboll. spela kort och snackade. lite konstigt me tobbe där när anna drog igång en diskussion om killar.=P

2007-04-27 @ 21:12:57
Postat av: Jojo

Hahaha Sandra har jag missuppfattat nåt här elr. Vet du hur många killar som gillar dig? De va typ hundra sist jag räkna...(okej kanske inte så många men många XD)

O jag vet att du inte alltid vill göra som jag säger :P men du brukar hålla på så mot mig så då gör jag dt tillbaka :P

Postat av: sandy

Jojo, vi tar den diskutionen nån annan gång okey.
Sara, jag faller inte alls för grupptryck, men de e en snar skillnad mellan att vara lite snäll & ge efter under grupptryck.

2007-04-28 @ 11:26:55
URL: http://gaarafreak.blogg.se
Postat av: Johanna

vi blir absolut inte sura för det... eller iallafall inte jag och vill du inte så vill du inte så är det bara men man kan väl få försöka att få med dig ut och spela fotboll, det betyder inte att man tvingar dig eller så utan du gör som du vill...och vem är det som brukar försöka övertala andra kan man ju undra då... :P
and by the way, vem är det som behandlar andra som hundar ? xD

2007-04-28 @ 14:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback