Dance

DanceOkey I know this pic suckes but it was the best I could find.

Hade tema dag dans idag & jag måste säga att det var mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara. Vi var typ alla nior i hela skolan i en liten gymnastiksal men det e ju bra träning inför att dansa i blå hallen med 700 andra ungdomar. Vi dansade tre olika danser, vals, bugg & foxtrott. Det var lite udda men det var roligt att få dansa med många nya & det kändes inte som om det var en tung stämning i luften som det brukar. Dansade bara med fyra av  mina klass kamrater men det var roligt att pröva nya. Nu kommer vi appsolut vara snyggast & bäst i stadshuset (inte). Mina fötter är föresten helt döda efter att ha dansat i flera timmar. Men det jag nog måste öva på är att låta killen leda, jag har den lilla vanan att om inte killen gör det ordentligt så gör jag det. Var tvungen att lägga band på mig själv för att inte göra det. DE flesta killar är nog mer osäkra än vad vi tjejer det är nog därför + att jag är lite av en person som gillar att bestämma. Det är nog därför jag kan bli kompis med så många olika sorters människor förutom de som är som jag. Två personer som tycker olika, gillar att bestämma, ger sig inte & alltid vill ha rätt går inte ihop.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Man beukar ju säga att motsatser söker sig till varann XD

Postat av: www,glasbit.blogg.se

Haha jag börjar också föra om inte killen gör det ordentligt

2007-04-18 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback