Dog walker =)

Lika

Visst är de här lika! Den fjärde hokage måste nästan vara Narutos farsa även om det var han som förseglade den niosvansade demonräven i honom. Visst är jag smart =P

Någon som vill ha mitt påskgodis? Jag har bestämt mig för att inte äta mer chips, läsk & godis fram till i sommar. Vet inte om jag klarar det men en utmaning är alltid bra. Jag är inte helt hälso freak om ni tror det, men det är bara det att det känns som om jag har ätit så mycket av det nu att det är äckligt men pga sockret så fortsätter man äta av beroendet! Jag vill inte var en slav till min egen mage! =)

Jag har blivit promenad beroende så om ni har en hund som ni inte orkar gå ut med så går jag gärna =P Vet inte exakt varför det blev så men jag antar att Jojo har något med det att göra eftersom hon alltid tvingar med mig på en långpromis hela tiden. Vår största sysselsättning när vi gör något på fritiden är att gå. Vi kan vara ute hela dagen & bara vandra runt i både spånga, vällingby, nälsta & hässelby! Det är så skönt! Önskar jag fick en egen hund att gå ut med & hålla mig sällskap.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hahaha, jag e helt oskyldig till dina nya promenadvanor *host,host* :P Du kan ju alltid fråga du vet vem om ni kan ta ut dennes hundar XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback