Don´t mess with me!

Don?t mess with me!

Bara så ni vet, den som muckar med mina kompisar får med mig att göra! Jag är mer förlåtande om ni är elaka mot mig, men om ni försöker er på att skada mina kompisar (psykiskt eller fysiskt) så tänker jag inte vara lika snäll. Bara en liten varning =) (i vanliga fall är jag snäll)

Ahhhhhhhhh! Jag blir galen, jag skulle instalera en ny skrivare hos oss men så vill inte den dumma USB kabeln passa på något annat ställe än där man kopplar in skrivbordet & det kanske jag behöver. Jag startade typ om datorn två gånger & har avinstallerat det en gång men inget fungerar! Dessutom har jag en stor huvudvärk påväg eftersom jag inte sovit tillräckligt, ska nog vila lite nu. Datorn är lite tröttsam för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback