=)

En lista pga uttråkning =)
favorit färg: svart så klart
personlighet: Snäll (oftast), lite kort stubin & rakt på sak
sport: Ridning men har hållt på med många andra.
favorit tröja: Alla som är stora =)
favorit manga: Gillar nästan alla men just nu Prince of tennis
favorit godis: Ferrari bilar & polly =)
favorit hemsida: Youtube & Quizilla
favorit sysselsättning: Rita, blogga, chata & träna =)
gör mig ledsen: Ganska mycket gör det men jag visar det aldrig
favorit mat: Hamburgare, pasta & kyckling
låt just nu: Wicked game  med: Three days grace
hatar: Att förlora, att bli kallad fegis, snobbar
känner mig just nu: Otroligt trött
Ser mest fram emot: Klassens min då de får se min klänning på Stadshus dansen =) (ps. jag bär aldrig klänning annars)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback