Fear me!

Fear me!


Ah, jag suger på att dansa! Pardans är nog det tråkigaste som finns. Varför kan vi inte ha cirkelträning eller något man kan ha nytta av istället? Att dansa med någon som håller i en så hårt att man får andnings besvär är också en negativ sak. Jag har lite av  en "kastreflex" som man kallar det på hästar. Det betyder att då man sitter fast så kastar man sig av ren reflex & gör vad som helst för att komma loss. Jag har det lilla problemet, jag klarar inte av  små utrymmen eller att sitta fast. Jag får panik. Det är väll ett gammalt djurbeteende som vi har ärft. Så bara så ni vet det.
Tema dagen kommer att bli så jobbig. Den man vill dansa med vågar inte fråga eller så är man själv för feg för att göra det. Jag vet att man inte får säga nej, men känslan av att personen inte vill dansa med en är fortfarande tyngande. Jaja, det är fortfarande en & en halv vecka kvar så jag får väll ta hand om det under lovet eller så får jag komma till tema dagen & stappla runt med de idioter som är de enda som brukar våga bjuda upp. Hur kan det vara att det är de som man inte vill dansa med som bjuder upp? Så var det åtminstonde i tisdags.

Kommentarer
Postat av: Jojo

du o jag får vara modiga på måndag o bjuda upp allihopa XD Fast kanske inte samtidigt hahaha.

O nu det här om cirkelträningen. Har du tänkt på hur svårt det skulle bli att få plats i stadshuset allihopa då XD o hur jkligt varmt dt skulle bli XD vilken mardröm hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback