Fire

Jaha, idag ska man till gläntan & titta på den "lilla" brasan. Det värkade som om någon hade en egen majbrasa i starboparken där veden bestod av de båda kaninhusen. Jag hoppas verkligen inte att kaninerna var där inne då det hände. Sara kikade in & hon sa att allt hö var borta men att det inte var bränt innuti burarna. Huvud huset vara bara halvbränt medans boden med hindrerna var nerbränd till marken.

fire

Jag brukar gilla eld. Enligt mitt stjärntecken ska det vara mitt element (om det är sant vet jag inte =P) Jag är vädur & när de beskriver ens personlighet på lite mer seriösa "horoskop" så stämmer otroligt mycket, de är nästan läskigt. Men av alla element så gillar jag eld mest så vem vet. Jag gillar övernaturliga saker eftersom det gör livet lite mer spännade. Jag är visserligen lite av en NO nörd men jag gillar när allt inte har en logisk förklaring också typ som spöken & sånt. Jag måste ha sagt det här miljontals gånger men ändå, i min farsarsas hus där vi bodde förut så hade vi nån slags av spöke/poltergaist. Han/hon var otroligt irriterande. Han älskade att reta just mig + jag är inte galen bara så ni vet. När jag ville att han skulle hjälpa till så gjorde han aldrig det, men då man vill vara ifred så var han ju tvungen att göra ljusklot eller ställa till ljud. Jag säger bara att det var tur att han redan var död annars skulle han vara det nu.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Undrar vilka pundhuven det var som satte eld från början...

2007-04-30 @ 11:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback