ill from probably a chill =)

Som jag precis skrivit på Jojos blogg så suger jag på fotboll i skolan. På fritiden så äger jag många i det men igämnförelse med killarna i klassen så suger jag (om man inte räknar med Hansa =) Det är något psykiskt eller så är det bara den faktorna att jag blir så irriterad på att dem fintar hela tiden som får mig att tappa konsentrasionen. Det är ganska roligt men jag tror inte att jag kommer att spela allt för ofta.

Åh, jag mår skit idag & för typ första gången är det inte psykiskt. Jag känner mig som om jag ska falla ihop för att min kropp är så himla tung & (ni kanske inte vill veta) jag mår illa. Jag vet att ni kanske tänker "Intresseklubben antecknar" men jag har ingen dagbok eller så att skriva mina klagomål & tankar i, så jag skriver mycket av det här istället. Om ni tycker det är för jobbigt att läsa så får ni gärna klaga, det är alltid roligt med kommentarer + sorry alla i klasse som inte vill att jag ska kommentera på er blogg men jag gör det ändå för jag tycker att det är roligt att läsa =) 

Kommentarer
Postat av: sara

e du förvånad? själv har jag lika bra bollkontroll som chansen är att lillsyrran(Johanna) ska kunna föra ett vettigt samtal, vilket är lika med aldrig!haha...men krya på dig...=)

2007-04-03 @ 21:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback