Love ice cream :P

Love ice cream :P
Lite konstig men otroligt gullig =P

Kände mig lite bättre idag även om jag fortfarande hade kvar lite av  min migrän. Jag älskar mitt nya stall! Har fått två-tre riktigt goda vänner, i det förra var jag i typ ett halvår & fick typ inte nån ny vän. Men nu ska jag förklara om de nya polarna of mine. Två av  dem är runt 12 skulle jag tro men dem är otroligt tokiga & snälla så dem är helkul att snacka med XD. Den tredje går 2:a ring i gymnasiet & är en av mina andra polares storasyrra. Dem är verklig för tokiga båda två! Men jag föredrar ändå mina klasspolare även om det är bra att ha andra kompisar eftersom mina vanliga kompisar inte följer med mig till stallet.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hahaha, skulle du kunna se mig i ett stall? XD

Postat av: Jojo

just dt glömde nämna bilden :P Jag älskar glass mer mohahaha^^

2007-04-25 @ 19:46:44
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback