Love this guy Hahaha! =D

LOve this guy
Man  måste bara älska den här killen! Även då han fortfarande var en mördare så var han skitsöt XD

Vad ska man göra, man är den man är, that´s it. You can´t change that. Men det betyder ju inte att man inte får försöka. Jag har äntligen kommit på vem jag är & accepterat det. Jag gillar inte allt av mig själv men jag är den jag är.

Måste göra klart min so redovisning idag =/ Jag som hade hoppats att få slappa idag efter gårdagens alla kravalder. Men vad ska man göra, man kan inte undkomma sitt öde =3

Do you live,
Do you die,
Do you bleed,
For the fantasy in your mind?
// My Fantasy av: 30 seconds to Mars

Jag känner bara för lite små snack idag så de är det jag ska hålla mig till. Ni kanske har märkt att mina dikter har slutat dyka upp på min blogg? Det är för att jag har slutat skriva dem, varför ska jag skriva dikter som bara gör mig ledsen när jag inte är det längre? Visst jag kanske inte är super glad ännu men jag har lämnat det ultimata stadiet. Jag vill ju inte ramla tillbaka dit, det var ju inte direkt roligt. 

I say good bye,
To the fake & miserable eye.
Nothing to hold me back, 
Even if a part of me is still black.
I´m not going back there,
I hope I made that clear.
//: kunde inte hålla mig, var bara tvungen att skriva nått =)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Glad att höra att du har muntrat upp dig :D

2007-04-29 @ 10:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback