see it ok?

see it ok?
Jag fattade inte först, men Kakashi går in en vägg (bara så ni vet) XD

Har haft värsta deprimerade veckan (fråga inte varför) men på förmiddan har jag varit ganska glad men så efter/på lunchen så har jag blivit motsattsen. Men idag var det roligt! Spelade fotboll med grabbarna (Jojo var den enda tjejen som var med men hon var målvakt i andra laget) & det var faktiskt roligt, tills Simonsson kom då men ändå. Innan kände jag mig inte helt utklassad. Ha!, nockade nästan en person då jag tog emot en boll på axeln som sedan studsade in i hans huvud XD! men det jag hatar med mig själv när det gäller sånt här är att jag blir högröd av lite överansträngning/kyla/värme. Det är så pinsamt då man kommer till skolan på vintern & ser ut som en tomat.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Det va kul då Simonsson(kom precis på att jag aldrig kallat honom dt.XD Alla andra gör dt men inte jag :P) kom oxå. Kanske för att han spela i mitt lag XD Bra att vi hade nåt proffs iaf^^ Innan han o TT kom hade vi bara Håkan, ni hade både Zacki o Erik :P

Postat av: sara

hahaha, men ja e ändå värst! ser ut så hela tiden!XD
d kämpade på riktigt fint där, övervägde själv om ja skulle va med. men...det blev inte så. fick en trevlig liten pratstund me jojo iaf...

2007-04-26 @ 21:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback