Sleepover

Jävla dator! Jag ska minsan döda dig den här gången! Mitt i en storie på det bästa stället så kan den ju inte bara lägga av på just den sidan! Allt annat fungerar bara den sida fungerar inte!

Såg "Epic Movie" igår & måste säja att det var den larvigaste & konstigaste film jag har sätt på länga. HUmorn vara bara för mycket. Jag gillar inte egentligen sån humor men i det här fallet så var det bara så töntigt att man bara måste garva. Sov över hos Jojo tillsammans med Jojjo (ja, båda heter Johanna men dem stavar sina smeknamn olika) & vi tittade & gämförde klassfoton från låg & mellan stadiet & vet ni vad? På alla utom ett så har fotografen placerat mig & Håkan brevid varandra! Hahaha! Det var verkligen så & det var så komiskt. Sedan gämnförde vi vår nuvarande klass från 7an till 9an & det var helt otroligt vad folk har förändrats (även om jag ser lika dan ut). Alla såg ut som om dem verkligen hade mognat. I 7an såg alla ut som små barn, men nu ser alla nästan vuxna ut! Det har man inte tänkt på i skolan för där tycker man att folk aldrig ändrar sig. De som tex var kortare än mig då har nu blivit längre än mig nu. It´s so freaky! Jaja, tillbaka till övernattningen. Jojo var verkligen den som satt & snackade hela tiden som vanligt även om hon nu knappt hade någon röst kvar (läs hennes blogg isprinsessan91) & jag och Jojjo mest bara satt & lyssnade då hon desperat försökte hitta på samtalsämnen. Det är då man märker hur konstig människohjärnan är! Man pratar om en massa konstiga saker. Hihih!


Kommentarer
Postat av: jojo

Så du menar att jag alltid snackar om konstiga saker? XD
Du har oxå förändrats sen sjuan.:) Kolla bara på W.N och M.E de har inte förändrats sen trean, varken till utseende elr smarthet hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback