Spring is ... gone?

Spring
Så här var det när jag vaknade imorse

Varför ska allt vara om utseendet? Har kollat runt lite på andras bloggar som jag inte känner. Alla deras profil bilder är på dem själva som försöker få sig själva att se ut som värsta playboy! Man ska inte behöva andras åsikter på ens utseende för att känna sig gillad. Jag blir så galen på det! Visst om någon säger att man är snygg så är det ju snällt, men allt ska inte handla om det! Man ska vara sig själv även om man ser ut som en fotomodel (de är förästen alldeles för beniga & många är inte så snygga) eller som ett troll.

Kommentarer
Postat av: :>

jag slår vad om att du syftar på mig :D haha sandy baby ;DDD jag håller med dig om det där med modellerna.

2007-04-21 @ 01:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback