Stadshuset

Gaara =P
We all have our shells, it´s just different what´s inside of it.

Dans på stadshuset igår & jag tror jag förlorade hälften av mina hörselceller eftersom jag nästan bara dansade nära högtalarna. Dansade nog mest bugg som är det roligaste & snabbaste. Den har också flest rörelser att variera mellan även om jag behöver öva lite gran eftersom jag ibland slår knut på armarna för att jag inte följer killen ordentligt =) Men jag fick dansa med några roliga i alla fall, även om jag stod på sidan ett tag. Det blir ju tråkigt om det bara är jag som bjuder upp. Jag har kommit på att min otålighet är större än min blyghet (tro det eller inte men jag är egentligen otroligt blyg, det grundar nog i att jag har jag har dåligt självförtroende). Detta lade jag märke till då jag själv bjöd upp en kille för att jag var för trött på att han inte gjorde de. Det tog en hel del mod att göra det men tillslut gjorde jag det.

Vår skolbal kommer typ bli en succé om man ska tro den konstiga gumman som brukar anordna den. Det ska typ vara flera bra artister & det ska kosta 320 kr per person att komma in. Vi får ta med oss några vi känner men de kostar dem 100 kr/per men jag ska då inte ta med mig min familj. Jag vill inte ha dem sittande vid kanten & spana in va jag gör. Då blir jag mer nervös än vad jag redan är. Min klänning kommer bli en katastrof så jag vet inte om jag vågar ta på mig den. Men jag tror att den här balen kommer att bli roligare än vad den i stadshuset var eftersom dem som man vågar dansa med kommer att vara där. De andra skolorna verkade lite konstiga, många utseende fixerande nollor som tycker att dem är för snygga för att dansa med vanliga personer. Det gjorde mig galen ett tag. Men det an blev sur på var att en stor del av våra klasskompisar bara stod vid kanten utan att knabbt dansa överhuvudtaget. Erik hade till och med tagit med sig en krycka som han fejkade med att han hade gjort illa benet, problemet var bara att alla började slåss o vem som skulle ha den. Vilka fegisar! =) 

Jojjo! Din lilla forograf! Kunde du inte se att han inte gillade att du var så irriterande med min kamera!

Kommentarer
Postat av: Jojo

man använder en kamera för att ha minnen för livet XD tänk på dt^^ Det såg jättekul ut då alla killarna började dra o slita i kryckan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback