Best psykologi ever

gaara
Tänk att blöda på insidan & inte kunna få ut de.

Jag vill också ha en tatuering! (för er som inte läser jojos blogg så skrev hon att hon ville ha en). Jag skulle vilja vilja ha nått japanskt tecken eller skriva "igoku o iku" med nån kul stil. Sorry people men jag tänker inte säga va de betyder för då skulle ni mobba mig. Tobbe kanske vet dock XD

Ska till örebro imorron & kommer hem på söndag. Får se hur de går men jag tror att de kommer bli kul (om camilla inte skriker på mig så mkt).  Sorgligt nog har jag blivit så van vid de att jag inte ens känner mig sårad längre. Men de beror nog på vem de är som skriker. Om de vore nån som jag bryr mig mkt om så skulle jag nog bli ledsen (vilket utelämnar camilla & pappa, vilket är de personer som brukade skrika på mig) men om de vore nån av min kompisar så skulle jag definitivt känna mig skakad. Kompisarna är de viktigaste för mig. Inget kan ersätta en riktigt bra sådan. Sedan spelar det ingen roll om de är en hund, katt, häst eller människa. Ibland så är de bra med en kompis som bara lyssnar & klagar inte på att man blottar sin själ för dem (no kinky jokes plz). En människa klarar inte att höra för mkt elände medans djuren förstår inte så de kan inte riktigt klaga. Men ta tar åt sig av energin som personen utstrålar. Så de förstår ändå på ett sätt. Man kan se känslorna i vissa djurs ögon också. Min kanin Lova har såna ögon. Man ser direkt om hon är sur, trött eller galen/busig.

Smell you later =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback