Can´t wait to see you smile

Ska ha kräftskiva ikväll & de ska bli så jävla gott! Jag älskar kräftor & räkor med de är så jobbiga att dissikera XD Jag förstår inte varför med de bara vattnas i munnen, ungefär lika mkt som de gör när jag ser cola. De är vekligen beroende framkallande även om man inte dricker de så ofta. De är som min alkohol, jag blir helflummig & garvar åt allt & kan inte sitta still. Ordet lampa är ofta de man garvar mest åt XD. Eller så blir man som Joss så att när någon säger åt en att släcka lampan för att sova så tittar man förvånat & säger "går den att släcka"! XD

Jag har en känns av att jag är en av de personer som låter mest i klassen, alla andra utom oss fnittrar medans vi asgarvar, lärarna började kolla konstigt på oss men jag tror att jag komer bli tystare då lektionerna väl börjar, de blir jag alltid. Jag tror att vi lyckades ändra på skolregeln att man inte fick ha mp3 på lektionerna, alla i hela klassen sa samma sak & de va skit kul att se lärarnas besvärade miner eftersom majoriteten regerar XD.

Någon som vill hitta på något imorron, har inte sett alla på några dagar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback