Competition

love you
Jaha, idag börjar Jojo & Jojjo i skolan. Stackare. Jojo va skit nervös igår så jag hoppas att det gick hyffsat & att hon inte blir mobbad (på åtminstonde första dagen). Jag önskar att jag kunde säga att hon aldrig skule kunna i bli mobbad eftersom hon är en så skön människa med då skulle jag ha fått minnesförlust. Men om du är dig själv Jojo så tror jag att du åtminstonde får några vänner :)
Jojjo, du får säkert också många.

Funderar på att ringa Cam idag eller imorrn & se om vi kan fika i stallet eller nått. När man lär känna henne lite så är hon inte så farlig. Men jag vet inte om vill vara i det stallet. Det ligger bra till & har bra skogar & ridbanor (lägg märke till att det är PLURAL!). Men som sagt, människorna är lite...

Kan man inte förlänga veckorna så att man har fyra dagars helg. Man har inte tid med allt under en vecka! De finns så mkt jag vill göra men inte har tid för. Jag hatar tiden. Den går även om man inte känner den, jäkla smitare. Har ni en aning om hur många saker jag har gått på i mitt liv? Har hållt på med de ett tag & sedan bytt, de enda jag har hållt fast är ridningen. Jag har sysslat med: dans, gymnastik, blockflöjt, innebandy, kickboxning& ridning. Jag är för velig helt enkelt. Det är jag fortfarande, jag har en för spittrad personlighet. Jag tröttnar ganska lätt så jag måste hålla på med något som är varierande. Varför det blev just ridningen är nog för att jag har alltid tyckt om djur & de är variation. Man vet aldrig på vilket humör hästen kommer att vara på eller ens vilken de va man skulle rida på. Men de va visserligen på ridskolan. Dansen sysslade jag med på dagis & jag tror att jag var lite före min tid för jag tyckte allt struttande omkring i en ring va aslöjligt. Lyssnade på my little pony till typ. Sånt har jag aldrig gillat. Gymnastiken va typ i förskolan eller ettan. Gick typ ett år & slutade sen, varför komer jag inte ihåg. Typ för att min kompis slutade. Blockflöjt spelade jag från 2:an till 4:an tror jag. Spelade tills min grupp splittrades. Sen ville jag inte fortsätta. Innebandy höll jag på i 6:an ett år. Slutade för att hur mkt jag än försökte så kunde jag inte hålla upp tempot med de bästa i laget. De va viserligen såna som hade spelat flera år mer än mig men jag tror inte att lagsport är min sak. Jag kan inte helt enkelt. Enligt mig är alla motståndare. Jag är bara för tävlingsinriktad för att kunna stå ut med att vara i ett lag där de finns personer som är bättre än mig. De ända personer jag tål är bättre än mig är mina vänner, dem kan jag vara glad för. Men jag tävlar mot alla & så är de bara, varför vet jag inte. I Ridningen Är de bättre. Där är jag bra & de är inget lag. Om jag gör rätt så gör hästen rätt, de är aldrig dens fel om något går snett. Men jag tror att en av anledningarna till varför jag inte klarar lag är för att laget litar på dig vilket blir som press på dig. I don´t work well under that kind of pressure. De är nog därför jag inte tävlar lokalt. Kickboxning började jag på i 7:an & höll på med de till jullovet i 9:an. Slutade för att jag inte orkade komma på lektionerna längre. Hade för mkt ridning. Red 3 gånger i veckan & kickboxning mitt i veckan, den kvällen då man egentligen va tvungen att göra lexorna till på torsdagen, vilket var många. Men jag saknar verkligen känslan.

We´re the best, fuck the rest (de va den jag ville ha som tröja)

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej sandy, jag lever fortfarande :D Ville bara att du skulle veta det. Men min klass e typ en svag look-a-like till B-klassen i vby, men förhoppningsvis blir det bättre tills nästa vecka XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback