coolt

coolt
Den här bilden va bara så cool tycker jag.

1000;- för ett par läderstövla, har aldrig hört något så billigt (jag är inte ironisk). Ska ha lektion 14:30 idag. Får se hur de går. Är de någon som vill hitta på något imorron eller något. Har inte sett er på ett bra tag, känns de som.

Har en hel låda med rycktsaker som jag inte har använt på ett år XD De har säkert ruttnat. Men jag behöver dem liksom inte, de har liksom sånt i stallet. De är bara i vägen. Men min säkerhetsväst ska jag nog ta med mig idag, jag behöver egentligen typ inte ha på mig den eftersom jag typ aldrig ramlar av men man vet aldrig så den ska med. Men jag vill börja hoppa höjder snart. Än så länge har jag typ bara hoppat 90 cm. Men jag vet inte om jag klarar att göra de på Gabby, på Valsen skulle de nog ha gått. Alla pratar om att jag skulle börja tävla men jag tror inte att jag har nerverna för de. Jag rider för att bli bättre, inte för att de är kul. När jag blir bättre så är de nämligen kul. Jag är ingen promenad ryttare som bara kan rida i skogen, jag skulle bli galen & uttråkad. Menjag vill inte bli bättre för att tävla. Ska kanske försöka någon gång på riskolan men jag har inget gröntkort så jag kan inte tävla lokalt ännu. Tog kursen men klarade inte själva provet, de va skitsvårt. Men jag va ganska liten också. Det grönakortet är som i golf, de visar att man är medveten & kan alla regler som gäller på en tävlingsplats. Men ett vaccinationsintyg måste man också ha. Men de kan ju inte jag skaffa eftersom de är hästen som ska ha de.

See you later, if anyone wants to that is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback