hello

hello
Imorron är de grillning. De som inte kommer ska vi jaga ifatt & döda. Så ni borde komma =D

Såg värdens finaste häst i en hästannons som jag vill köpa, problemet är bara att den kostade typ 90000;- sånt har jag inte i fickan direkt XD De va typ en jätte duktig hopphäst & snygg va den också. I hästvärlden handlar allt om om exitör. De har visserligen sin grund. En häst med för stort huvud kan få problem. Samma sak om den har utåt/innåt tår, svank rygg, kraftiga ben, vita strumpor. Allt sånt kan ge problem. Om man vill ha en häst som ska fungera max så måste man kolla på allt. De är skitjobbigt. Men så handlar ju också hästvärlden om att visa upp för folk vilken fin häst man har. Ju snyggare häst, ju mer står den ut i mängden. Man får bara inte glömma bort att man ska kunna kontrollera odågan också.

Undra hur min klass kommer vara. Jojos verkar helmysko . Min skola är en sån som typ inte tillåter byte av klass så om de går fel så sitter jag djupt ner i kvicksanden. Jag brukar kunna bli kompis med olika sorters människor men de finn alltid någon som jag kommer att hata & bråka med. De som tror att de är så bra på allt. Fanns en sån tjej på ett läger för några år sedan. Alla tyckte hon va så cool för att hon typ hade medryttarhäst & hela skiten, men hon trodde också att hon kunde allt. Anledningen till att hon nog inte gillade mig var för att jag visste lika mkt som henne, bara de att jag inte skröt om de till alla andra där. Hon va en riktig bimbo bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback