I call it freedom of expresion, losers call me a fag (nynnar på emo kid)

Lonely
Vet att jag har använt den här bilden förrut men jag kände för att ta den igen

Har gått två dagar i skolan & man börjar redan se glimtar av gäng. Jag är i emogänget XD. Egentligen består den bara av mig, en tjej som inte är emo som heter Rebecka & emosarna Madde & Joss (Josephin).  De känner en hel del andra emos på skolan så på rasterna så snackar vi med de andra. Det är bara en av oss som inte har färgat håret XD. Ser Sarah några gånger ibland eftersom hon går i samma byggnad med i korridoren mittimot & säger hej. Vår byggnad är den trevligaste. De är en nedervåning som teatereleverna använder & en massa bordsgrupper & en scen. På övervåningen så har bild eleverna den högra delen & musik eleverna till vänster. Vår del är så trevlig, de är liksom soffor med stora kuddar, målningar, lerfigurer längs hela. Sedan så har vi tre klassrum där också, de är också ganska trevliga men lite slitna. Har börjat få lit koll på namnen men jag tycker fortfarande att bimbosarna serlika dana ut XD. Min mentor heter Louise & är lite äldre men trevlig & lite fart på. De äldre eleverna kom senare på dagen idag & de råglodde på oss (ganska mkt just oss xD). Man kände sig inte så kaxig längre! De är liksom typ 30 cm större än mig (killarna då)! Men man blir lite irriterad på att de tror att de är så stöddiga & stora. 
Har någon av era skolor en funktion som gör att om man inte har ett lunchkort (typ som ett bankomatliknande kort med en bild på sig själv) så kan man inte få en tallrik ur en maskin? De är skitkonstigt, vi ska ta foto till de på onsdag men jag ser ut som skit på bild så jag ska gömma den någonstans. Jag skulle kunna babbla om min skola otroligt länge men de skulle ni nog tycka va jobbigt så jag fortsätter någon annan gång =)

SOV GOTT! (mitt sätt att säga hej då XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback