I little of everything

cookie
Måste hitta en ny skolväska till den 23:e. Men kommer inte duga då. Men jag har ingen aning var jag ska börja. Jag vet att jag vill ha en mer vanlig väska den här gången (en som man har på ryggen XD) men var jag ska hitta en jag vill ha & hur den ska vara designad har jag ingen aning om.

Bara så alla vet så börjar grillningen 19:30. Det skulle vara kul om ni kunde ta med er något också. Förra gången fick vi lite polly & kexchoklad så vi hoppas på samma generositet =)

Visst måste man älska azuzephre! De är så jävla söta så de finns inte. För er som inte vet exakt vad de är så är det den typ av figur jag har som bild i det här inlägget. Men man måste titta noggrant för många gillar att förfalska dem (including myself) så om man vill ha de riktiga så måste man lära sig hur de ser ut. OK, jag låter som värsta bildnörden nu så jag ska sluta.

Ska få vara ensam hemma typ hela dagarna den här veckan (YES!) men om någon vill hitta på något så är det bara att fråga, vill inte sitta inne hela dagarna & bli ännu tjockare XD. Men de är verkligen skönt att vara ensam hemma. Man kan liksom göra vad man vill! Idag har jag kollat på ännu mer F.R.I.E.N.D.S & dessutom sett på Underworld, en jäkligt bra serie måste jag säga. Båda två. Jag måste bara se upp när det gäller friends för jag har börjat ta efter deras vardagliga humor XD. Har sett från season 4-10 & alla är lika bra! Chandler är min absoluta favorit, jag älskar han humor även om de i serien inte gör de =P

hehe! *springer & gömmer sig för jojo XD*


Hitta klassen =)


Cute snake (Jojjo & Paula, ni får blunda XD)

Kommentarer
Postat av: Jojo

Sandra!!! Jag dödar dig nästa gång vi ses!!! Den där bilden är ju faan historiens hemskaste bild XD Folk jag känner läser faktiskt din blogg :S
Men det e bra att du gör reklam för grillfesten iaf XD

Postat av: nån som kanske heter karro

söt bild tycker jag ;P haha, bra jobbat sandra! får äntligen hämnas alla fula bilder hon har lagt upp på mig på sin blogg :) Weee :D
fortsätt så!! :D:D

2007-08-14 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback