I´m not listening. lalala!

moahaha
Älskar den här lilla kaninen XD

Har egentligen inte så mkt att berätta förutom att klaga på två av mina lärare. Min Samhällskunskaps lärare Guje (ja hon heter så de är inget smeknamn) kallar alla tjejer för tanter & vi vill nästan strypa henne. Vilken slags lärare förolämpar sina elever genom att kalla 16 åringar för tanter, jag menar ta en titt i spegeln polarn! Du är 62 din fosil! Den andra är min Historie lärare Maj. Hon är så tråkig att alla i klassen sitter & ritar i sina antecknings böcker (vi är ju bild elever så de faller oss naturligt) & jag försökte faktiskt förstå vad hon snackade om men hon har ingen röd tråd i de hon säger. Jag fattade inte ett skvatt, ena sekunden snackar hon om en sak, sedan så snackar hon om en helt annan sak & 20 minuter senare fortsätter hon någerlunda med vad hon sa förrut. Hon hoppar fram & tillbaka så jävla mkt. Jag kommer flunka så jag får väl självstudera i vår bok istället. Frågan är bara vad jag ska göra under våra 1,5 timmars lektioner XD

Måste ses i helgen annars dör jag utan er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback