ITAII! (translation: AAAAAJJJJJJJJ!)

pretty
Kan relatera till den här bilden =P

Jag har en så jävla träningsvärk så att jag kan bara komma ihåg att de ha varit värre en gång tidigare. KOm hem från örebro igår på eftermiddan & hade fått en barbacka hopplektion av camilla på valsen. Kändes som att mina ben skulle falla av & att min rygg höll på att gå av på mitten. Jag ramlade "sjävklart" inte av men valsen har blivit så slött riden den senaste tiden så jag kunde inte få henne beredd tillräckligt. Superjobbigt men lärde mig skit mkt. Som tex hur man gör för att få hästen att gå mellan handen & skänkeln (där den ska vara). Men de va inte de ända jag gjorde i helgen. PÅ lördagen så skulle vi flytta bokhyllor fyllda med hästprylar til en ny sadelkammare & de va som att vara på gym fast värre. Dessutom va vi tvungna att gå upp halv 6 på morgonen för att ta ut hästarna i hagen. Efteråt så skulle de som ägde gården iväg & tävla men de slutade me att jag bockade typ 4 boxar XD. Ska kanske dit igen på höstlovet, får se om jag orkar efter skolan. vet ju inte hur de är ännu. Men jag älskar gården så jag hoppas på att jag pallar. 

Men nu ska jag ligga i soffan & försöka att röra min värkande kropp så lite som möjligt XD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback