Love and hate

hmm
Sorry att jag inte skrev så mkt igår men de va svårt att snacka på skype & skriva samtidigt. Som ni som har läst jojos blogg borde veta så blir de filmkväll hos anna ikväll. De blir alltid bråk om vilken film vi ska hyra men jag har saknat alla så mkt at jag tror de kan bli kul iaf. Måste fixa godis bara. Inget kul utan kalorier XD

It´s a thin line between love and hate

Har börjat läsa om alla dragonball böckerna. Började igår & har läst 15 st nu. Min brorsa fattar inte hur jag kan läsa dem så snabbt eftersom de tar typ en timme för honom att läsa bara en av dem. Men de är väl för att de är väldigt mkt bilder i fighterna så då behöver man inte läsa så himla mkt. Men på visa ställen snackar de typ bara. Jaja. Ska gå &  kika lite på anime nu, har faktiskt inte gjort de på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Vi bråkade inte så mycket om film den här gången iaf, woho :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback