School

oki

Börjar skolan i morgon men jag känner mig inte de minsta nervös. Jag får bara se till (som jag, Jojjo & Jojo pratade om idag) att jag inte skämtar med dem XD Jag & Jojjo kan nemligen få en lite elak humor ibland som bara nära vänner kan se igenom. En främling skulle tro att vi endra va otroligt elaka eller bara korkade XD Men mitt problem är att jag inte tänker ut elakheter de bara formas i min mun & kommer ut, jag hinner inte tänka dem innan de är ute. Så jag ska nog hålla mig till en snäll humor den närmaste tiden med de nya folket. Men jag vet inte vilken nivå jag ska ligga på, jag är medel i betyg i min klass. Den som hade lägst & blev intagen hade 160 poäng & jag har glömt så jäkla mkt under sommaren att när den första diagnosen kommer den närmaste veckan så kommer jag inte får så många rätt även om jag hade bra betyg i högstadiet. Sam-gymnasiet är en skolan som går fult ut från början så jag får förbereda mig för de värsta.

Vad ska man ge för första intryck? Jag kommer se ut som en jock även om jag inte riktigt är de. Jag gillar att springa efter bollar även om jag inte har nån bollkontroll (jag är för mkt av en hund XD)

Älskar den här gruppen mest i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback