teddy

teddy
Ska börja med att säga förlåt för att jag var tråkig igår. Det är bara de att när de är för mkt folk på en mindre yta så får jag clastrofibi känsla. Jag klarar de bara inte så jag blir tyst & försöker gå därifrån, vilket jag inte kan för att de är oförskämt. Jag har typ en linje på tre personer eller nått. Mer än ett längre tag & jag mår inge bra. Förlåt T_T

Tror inte jag ska äta så mkt mer onyttigt på ett tag. De känns som att marsmellowsen (jag vet att de inte stavas så men jag kan inte inte bättre) har kladdat sig fast i min magsäcks väggar.
Jag måste säga att jag längtar till skolan börjar, jag vill ha första dagen överstökad, sedan kan jag slappna av när de gäller sånt. Hoppas bara att de finn några schysta människor i min  "mentorsgrupp" (förlåt när de gäller texten men jag kom åt nån knapp & nu kan jag inte få tillbaka de XD)


Kommentarer
Postat av: jojo

Hahah, va duktig du e på att stava Sandy XD Men du det kommer fler chanser att vara lite social på :D :P Det va fett mysigt igår :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback