The Potter characters

the gang

älskar den här tecknaren, Sara känner nog igen den men ni andra gör nog inte de. De är nästan alla som har varit med i harry potter. Man kan t o m se vem som är vem!

De har varit säkert 5 år sedan jag spelade på min blockflöjt men jag tog med mig den hem från farsan igår & efter bara 20 minuter kom jag ihåg noterna & hur man tar dem. De satt väl i bakhuvudet, men de är inte så svårt att spela heller så jag ska nog inte vara så stöddig XD Spelade några gamla låtar så som de vanliga sommar & jullåtarna. Efter nåfra försök så gick varje låt bra, men de tog några försök innan varje låt fastnade eftersom jag knabbt kom ihåg hur man sjunger dem XD.

Börjar i skolan om 3 dagar!

Kommentarer
Postat av: jojo

Hahah, ta det lugnt. Jag började i skolan i torsdags o min klass e redan skum XD VEt du förresten vad jag insåg idag. Jag går faan i B!! OMG :S XD

Postat av: Anonym

jag går i A så... ^^

2007-08-21 @ 14:30:59
Postat av: Tobbe

//Tobbe

2007-08-21 @ 14:31:31
Postat av: Säråh

whooo! försökt få tag på dej :) lägg till min msn [email protected] ^^
Ska vi åka tesammans på torsdag eller ? ^^ vi kan nog få lift om vi har tur höhö :) jaja pratar vidare sen <3

2007-08-21 @ 22:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback