tiresome

killed
Jaha, va ska man göra nu då? Har ärligt talat skittråkigt, den här dagen har varit jätte lång. Martin väsnades så mkt när han gjorde sig iordning imorse (ca 07:30) att jag vaknade & kunde inte somna om. Men jag måste säga att vara & träna hela dagen som de gör låter roligt. Jag är den typen som måste ha personer säga åt mig vad jag ska göra när jag tränar. Ju mer personen skriker på mig desto hårdare försöker jag. Jag är motsattsen till en av mina yngre kusiner som man måste dalta med för att hon ska försöka. En tränare/instruktör/lärare ska insperera & hålla dig intresserad. Annars så försöker jag inte ens. Ganska patetiskt egentligen. Men jag älskar känslan när jag tränar den efteråt är bättre. Den när kropen är så trött att den darrar. De är de bästa som finns! Skulle egentligen vilja ha fortsatt på kickboxningen eller börjat på någon annan kampsport, de är där man gör mkt fys. De gör man på fotboll & sånt också men då behöver man ha bollkontroll också XD. Men eftersom ridningen är en av de två saker jag har självfötroende i så kan jag inte sluta med de. Då skulle jag bli en nolla, man kan inte bara vara bra på något så töntigt som att teckna. De är de saker jag har slitit mig blodig för att bli bra på så jag tänker inte bara slänga bort de. Föresten så gick ridlektionen i lördags åt pipan. Camilla såg med en gång att de va något fel med Gabby (när de gäller hästar måste man lita på hennes ord eftersom alla i sthlm typ vet vem hon är & frågar om råd). Jag sa upp mitt medryttarskap på henne igår & har två alternativ på ett privatstall närmare. Kungsgården heter de. Valsen stog där i ett halvår innan hon flyttade till munsö. Jag gillar egentligen inte de stallet. De är ett tävlingsstall så alla som är där är hur duktiga som helst. Jag känner mig lite utanför eftersom jag inte har börjat tävla ännu & dessutom inte har en egen häst. Ni ska bara se hästarna, de är bara muskler & har typ inget fett alls! De är helt enkelt ett ganska opersonligt ställe. Jag hade inte så många att prata me där heller. Om du inte har egen häst så var du i prinsip inte värd att prata med. De jag kunde prata med va personer jag känt sedan innan. Men enligt Cam så har de jobbiga typerna försvunnit nu. Men en sak har jag bestämt, om jag börjar där så tänker jag inte vara med på uttagen 8 på morronen. De gjorde jag förrut & de är skitjobbigt.

I killed it for you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback