Upsidedown

halt!
Cats are scary!

Har varit så jävla trött idag att jag måste tvinga upp ögonlocken varje gång jag blinkat. Kanske har brist på något ämne i kroppen.
Hade en jätte knepig uppgift i skolan. Vi håller på att föröka använda högra hjärnhalvan & de gjorde vi genom att alla fick en bild av nån tecknad politiker (som såg skit rolig ut) & så skulle man lägga den upp och ner framför oss & rita av den så. När man va klar så vände man på sin egen & den andra bilden & såg hur de blev. Min blev hyffsad fast lite för tjock. Men när man ritar av något som vi gjorde så tänker man inte på att de är en hand, skjorta, stol man tittar man tänker bara på att de är en  linje som ska ritas av så exekt som de går. Om man kollar åt rätt håll så använder man vänstra hjärnhalvan & då kommer de här gamla barnsymbolerna upp i skallen som säger åt en att rita saken på ett lättare & mer barnsligt sätt. De va faktiskt kul. Sen så skule vi rita av vår hand so detaljerat som de gick. Vissa kunde verkligen inte rita de så de såg skit kul ut. Min blev väl ok. Jag är glad att jag är en allround tecknare annars skulle jag aldrig klara av att göra något av de vi kommer göra. Men jag har för dåligt tålamod så jag pallar inte att arbeta på en bild så länge åt gången eller överhuvud taget. Håller på att somna framför datorn så jag ska sluta skriva nu. God natt.

Lite Naruto Emo kid! XD (jag gillar emos bara så ni vet jag tycker bara den här låten är är skitskön =P)

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hahaha vet du vad jag fick lära mig idag på svenskan! Jag använder min högra hjärnhalva(den konstnärliga halvan)då jag tänker.(haha jaa jag kan använda min hjärna ibland :D

2007-08-31 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback