Gaara


Gaara wallpaper

Jag fattar inte! Jag gillar alltid de galna personerna i en serie. De flesta är seriemördare som ex Gaara & Kyo. I verkligheten hatar jag våldsamma typer men i en serie älskar jag dem, men oftast bara om jag känner till deras bakrund. Gaara älskar jag för att han var så himla söt som liten, han var elak men det var inte meningen att vara det. Han vara bara så ensam. Dessutom så försöker den enda person som brytt sig om honom, mörda honom precis som hans egen pappa försökt göra flera gånger. Hans mamma är död & han har inga syskon, bara en kusin. Som ni ser på en av bilderna så vänder alla honom ryggen då han är den som behöver den mest. Då han är snäll så slänger folk bara igen dörren framför honom utan att lyssna ordentligt på honom. Inte konstigt att man blir galen & en enstöring.

Alone in darkness,
Trying to feel less.
Alone in the world,
Trying to say the right word.

The eyes are blue,
And what they tell is true.
The eyes are empty,
And they still say plenty.

What´s wrong with being me?
I´m just feeling free.
What´s wrong with feeling?
I´m just not leaving.

Dedicated to Gaara :P I think it´s good *laugh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback