Mada mada

Naruto wallpaper

Det är så roligt med skilldsmässor. Allt är ett helvette först men så blir det bättre än förut. Eller det kanske beror på vem man bor kvar hos & hur ens föräldrar är. Jag tycker det blev bättre så länge jag slipper träffa min farsa. Han är så jäkla jobbig. Jag ska inte gå in på detaljer.

Nu är mitt gymnasieval klart. Mitt första val va en bild linje, men jag vet inte om jag är tillräckligt bra för den. Men man måste ju försöka. Om jag hade en scaner så skulle jag kunna visa några av  mina bilder, men jag har ingen :(. Som ett av  mina måtton som jag har på väggen säjer "You try, you fail, you try, you fail, but the only true fail is when you stop trying". Det passar ganska bra in på nästan allt. Men den är nog dessto svårare att följa. Man vill gärna ge upp (beror på vad det gäller) efter bara några försök, eller så blir man förbannad. Jag har en ganska kort stubin så det går bara två gånger innnan jag blir förbannad, förutom när det gäller djur. Men om dem är för ihärdiga & verkligen gör något som jag inte gillar så kan jag bli arg. Som tillexempel om en hund försöker jucka mot benet. Då bli jag jäkligt förbannad & ser rött. Jag änvänder då min arga röst som jag brukar spara åt hästar som försöker vara tuffa, det fungerar faktiskt. Ett skarpt utrop & en ordentlig avvisning så håller dem sig från det. :P

Once or twise,
Roll a dice.
Three or four,
Wait there is more.
Five or six,
The dog licks.
Seven or eight,
Let´s do this right.
Nine or ten,
Birds in there den.

En bra barnvisa för engelska barn som kanske ska börja räkna? Hittade faktiskt på den själv! *Grin*

Kommentarer
Postat av: jojo

hahaha, stackars hundar säger jag bara :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback