Tecknare

152292-78

Den här bilden är så vacker. Jag älskar darkangels! De är så mycket vackrare än lightangels. Okey, vad ska jag snacka om? Jag har tyvärr inte kunnat uppdatera min blogg på grund av att min "burk" inte har fungerat ordentligt. 
Jag skulle vilja kunna rita lika bra som tex Yukiru Sugisaki (tecknaren av DNAngel). Även fast det nog skulle vara omöjligt. Men jag vill kunna få in dendär obefläckade skönheten i stilen. Det ser liksom ut som om hon har lagt ner sin själ i varje bild. Dessutom skriver hon dialogerna på ett otroligt vackert & mystiskt sätt. Exempel:

Det var för länge sedan en ung konstnär.
De många konstverk som skapades av hans hand lyste som av liv & hänförde alla som såg dem.
Det fanns också en ung man som vars själ fullkomligt hade slukats av konstnärens verk.
Hans hetaste önskan var att få dem för sig själv.
Vad de inte visste var att deras önskan var en & den samma.

Endast genom att skapa & därigenom offra allt kunde unga konstnären leva.
Endast genom att stjäla & därigenom orsaka andra olycka kunde den unga tjuven bli lycklig.
Deras önskan förblev en & den samma.

Visst är det vackert skrivet! Jag har skrivit upp det & satt det på min vägg! *Smile*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback