Tennis & Naruto!

152292-64

Jag kanske kan få börja i Martins & Jennys grupp (om det är ok för honom) eftersom det är lite olika grad på alla i gruppen & dessutom vill jag ha en kompis i gruppen & Jenny är väldigt snäll ( vi rider i samma grupp) + att en annan tjej från min ridgrupp går där. Men jag behöver nog öva lite på min sugiga serve först. Det bara går i en båge istället för snett rakt ner. Dessutom måste den ju träffa i motsvarande främre ruta som motståndaren står i, om ni förstår. Det jag blir irriterad på i gymnastiksalen i skolan är att (jag tror att det är en tennis bana) banan har sina rutor längst bak istället för längst fram. Dessutom är korrodoren för smal.

152292-65
Här är nästan alla Naruto karaktärer som är med ganska ofta.
Namn från vänster:
*Rocky Lee
*Gai (sensei)
*Gaara
*Hinata
*Sakura
*Kakashi
*Naruto
*Iruka
*Sasuke
*Itachi
*Shikamaru
*Shino
*Neji
Ha, jag kan alla bra nu! Jag kan fler japanska namn än svenska & engelska.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback