Valentine?

152292-68152292-67(sakura undviker "hjärteattack")
 Jojo lever verkligen i sin egen lilla värld. För sista gången, jag planerar inget! Jag bara var överraskad för att i år så vet jag faktiskt när "alla hjärtans dag" är. Jag har aldrig förståt mig på den där dagen. Det är ju bara choklad fabrikerna som kommit på den för att tjäna extra pengar. Det vet alla. Men jag måste medge att godiset är gott :P 

I will make your heart break,
I will make your heart shake.
I will make your heart lie,
Even if you´re shy.

I will make your heart race,
I will make your heart seek un other place.
I will make your heart plea,
To take you too a place I can´t see.

Tried to write something that would fit, but It´s not really my style *pleaing for your approval*
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback