Words

Zabuza orginal

Varje ord kan kännas värre än ett spjut. På ungefär samma sätt som en bild kan säga tusen ord. Men vad skulle ni föredra? Ett spjut in i ryggen, eller bli behandlad som skit varje dag? I längden är nog orden värst. Det finns inget du kan göra för att dempa smärtan, men det finns smärtstillande för sår. Det finns en person som heter Touru som jag skulle vilja vara som. Hon är helt genom snäll, så som nästan inte är möjligt. Jag har försökt & lyckades i några veckor med att vara snäll, men det går inte alltför länge. Det var nog inte meningen att jag skulle vara det heller. När jag var liten var jag så nära en ängel man kan komma, klagade nästan aldrig, stod alltid upp för dem som var retade, även om jag själv var mobbad av  vissa. Men barn ska ju vara obefläckade (även om dem inte är så i nudagens samhälle). Jag skulle vilja spola till baka & hitta den där godheten & ta tillbaka den. Men jag vill inte bli som jag var då. Jag var för känslig, jag började ganska lätt gråta & det vill jag inte göra igen, jag hatar det!
Visst ja! Sara! Eftersom du inte kunde hitta storien så skickar jag en
länk.

Kommentarer
Postat av: jojo

sandra, jag veta att du gillar svart o vit. men allt behöver inte vara svart o vit, du behöver inte känna att du antingen är snäll elr dum. För du e nästan aldrig dum! Bara ibland mot folk som faktiskt förtjänar dt :) Du e en av de snällaste människor jag känner. Trots att du själv inte insett det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback