About me (sorry Jojo)

152292-47


Vilken svordom använder du mest?
Crap

När var senast någon stötte på dig?
That´s my buisness

Kan du vissla?Japp

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
hmm, jag vet inte

Är du blyg inför det motsatta könet?
Var för skulle jag vara det. Dem är ju vanliga människor.

Pratar du några andra språk?
Engelska, lite spanska:P

Har du gråtit offentligt?
Inte vad jag kommer ihåg. Jag hatar att gråta framför folk.

Har du en stationär dator eller en laptop?
no laptop här :(

Försöker du alltid lära dig nya saker?
ibland

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
et japanskt tecken som tatuering skulle jag inte banga på
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Jag är lite av old school så jag tycker killen. Men det är mest för att jag är för rädd för att göre det själv
Gillar du att flyga i flygplan?
Nej! Höjdskräcken börjar vid typ tusen meter
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Kul humor,prata normalt

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Kan klara mig utan sömn i två dygn

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
16
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
lite kanske... :P

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Nathalie & Zerin (jag kunde döda dem)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Både och…..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Va töntig jag är som tycker synd om mig själv

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Kanke en blandning mellan Naruto & Sasuke. Lite Galen & envis. Men jag liknar Sasuke på insidan
Tycker du om att krama folk?
Ja

Böcker som har fått dig att gråta?
Mangan "The Devil Ororon" & Storstads Blues
Tycker du att du är attraktiv?
Visst, lika mycket som Paula tycker att spindlar är
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Japp
Är det nåt du absolut inte äter:
Häst & kanin
Musik just nu:
Evanescence
Vad sa du senast:
tack

Favoritväder: Lätt bris på våren med lite moln på himlen
Morgon- eller nattmänniska: Natt. Jag blir pigg då det blir mörkt. Jag e lite konstig.
Vem är viktigast för dig: Familjen och vännerna
Tror på liv på andra planeter: jag tror på att det finns utomjordingar :)
Har du några homosexuella vänner: Kanske, men vad spelar det för roll?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Nej
Ser du på kärleken som ett misstag: Kan vara
Hur många barn har vill du ha: Ett
Är du kittlig: Rör inte min nacke då tror jag att jag stryps och slår kanske till dig
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten: Fågelspindel
Bästa bok? Hawksong
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kontrolera eld
Hur är din drömkille? Lite emo stil
Vad är du mest rädd för? Att min familj dör framför mig å jag kan inte göra något åt det
Är du rädd för blod? inte i små mängder iaf
Gillar du att sjunga? jag gillade att sjunga till min pappa tog bort mitt själförtroende för att han inte hade något
Anser du att du är stark? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback