Looking

152292-44En låt

Varför måste alla glo hela tiden? Som om jag vore det enda freaket i skolan. Jag är inte paranoid men ibland kan vell folk bara hålla sig till sitt eget liv & sluta irritera andras. Att vara på bra humör är inte något positivt eftersom efteråt mår man alltid sämre, det har jag konstaterat. Det är som toppen på ett isberg & efteråt är det bara det iskalla vattnet som väntar nedanför. Dessutom tar det otroligt hårt arbete för att överhuvudtaget ta sig till toppen. Varför ens försöka.
Är det någon annan som tycker att små blonda killar är så irriterande? Dem tror ofta att dem är helt oemotståndiga bara för att en hel del bimbos dras till dem. Jag fattar det inte, varför ska man ändra på sig själv för att få folk att gilla en? Varför måste man ha de dyraste kläderna och det hårdaste sminket (som ofta är djurtestat) ? Det fulaste måste nästan vara då dem försöker se solbrända ut genom att kleta på sig tonvis med brunutansol "i ansiktet" (observera - bara i ansiktet, resten av kroppen är blek). Vilka försöker de vara? 

Black Rose
 I'm resigned to my fate
Of misery and hate
No longer searching for perfection
I've accepted my life of rejection

Now I can finally say
I'm throwing my past away
Your betrayal had damaged my heart and mind
But thanks to you they're not so blind

Your black roses have no thorns
So I'll get lost beneath the waves
I'll drown in my own thoughts
And pray I never get saved

Kommentarer
Postat av: jojo

Når jag läser sista meningen i texten så tänker jag på räkan. Gissa varför :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback