Love this pic. (ignore the text)

152292-56

I love black and white! Jag har en kompis som alltid går i svart & rött, men jag går alltid i svart & vitt. Det bara blir så, ingen vill ta den andras stil. Man vill ju vara sig själv. Det är därför jag ändrar min stil, jag vill inte se ut som andra. Jag vill vara mig. Därför går jag ibland till extreme. Tillexempel: igår satte jag på mig så mycket eyeliner att jag såg ut som Gaara runt ögonen. Skulle jag passa i rött hår? Det kanske skulle vara snyggt. Kan ni föreställa er en tjej med krulligt, rött, hår med tjock eyeliner & kolsvarta kläder? Det skulle ju vara snyggt (i min mening). Svart eller rött hår? Ni får lämna en kommentar som säger va ni tycker (plz!)

Everything is black and white,
Even the sky is not right.
Red as a heart,
It´s like art.

Prepared for nothing,
But that´s not something.
The breath is slow,
Soon it´s not going to show.

I want to runaway,
But I´m starting to sway.
I´m closing my shell,
See you in hell.

Not my best, but it´s ok, Right? *glare*

Kommentarer
Postat av: jojo

Dt beror på vikken nyans av rött du menar ^^ Fast jag tror du skulle passa bra i både färgerna :)Kanske ena halvan rött andra svart :P Fast nää förresten då skulle du nog se ut som cruella de vil, ingen smart ide hahaha. Satsa på svart ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback