Mördare


Gud vad jag skulle vilja mörda någon! Men enligt "quizilla" så är jag en impulsiv mördare & att den inte är så smarta så att jag kommer att bli fångad. Men kan man inte bara låtsas mörda någon? Eller det kanske skulle vara skönt att bli mördad. Jag ska bli mördad av Nalle Phu (eller hur det stavas) & hans vänner. Så det kan nog vara lite svårt eftersom de inte finns. Men ibland vill jag verkligen bara dö. Jag kanske är på väg att bli emo. Men jag skulle nog föredra att kalla mig goth eftersom jag mest bara skriver deprimerande dikter & gillar svart. Men jag vill ha ett par vit/svart randiga strumpbyxor & en kjol jag såg på en internet bild förut. De vara bara för fint! Jag brukar vara antikjolar men den här var bara så snygg att jag bara måste ha den. Åh, jag ska tona håret svart, vilket jag har tänkt på sedan i julas. Men jag vet fortfarande inte när.

152292-53

Cold as ice,
Not able too rise.
Alone in the nothingness,
Trying to find happiness.

Blood on the floor,
And a open door.
My hands are red,
As the blood they have shed.

Warm as the sun,
Your trying too run.
The person you see in the mirror,
Is not showing of the terror.

It´s good right! I´m quit happy with it! *grinning*

Kommentarer
Postat av: jojo

du måste lära mig skriva såna där braiga dikter :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback